اسامی برندگان مسابقه پیامکی گام دوم 

اسامی برندگان مسابقه پیامکی گام دوم 

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده، گفت: قرعه کشی مسابقه پیامکی گام دوم در آستانه (۱۹ مهر) سال روز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد، برگزار شد و ۱۰ نفر برتر به قید قرعه انتخاب شدند.

« مجید خوبی زاده »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به پایان مسابقه بزرگ پیامکی گام دوم، گفت: مسابقه بزرگ پیامکی گام دوم انقلاب که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان هم زمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده بود، پس از یک هفته مهلت شرکت به پایان رسید.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: این مسابقه که در ۱۱ مرحله برگزار شد خوشبختانه با استقبال خیلی خوب شرکت کنندگانی از سراسر  کشور روبرو شد.
وی، بیان داشت: قرعه کشی مسابقه پیامکی گام دوم در آستانه (۱۹ مهر) سال روز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد، برگزار شد و ۱۰ نفر برتر به قید قرعه انتخاب شدند.
خوبی زاده، به اسامی برگزیدگان این مسابقه اشاره کرد و افزود: الهه رئیسی و مریم افشاری از جیرفت، حمید عربی از ساوه، فاطمه ابراهیمی از خوزستان، محمدالیاس میری از ماهشهر، حمیده مجیدی و نیره تقی زاده از تبریز، علی حسن تبار از بابل، زینب بنی تمیم و علیرضا غلامی از اهواز از برندگان مسابقه پیامکی گام دوم هستند.

پایان پیام/ 586